Πέμπτη, Ιουλίου 6

Think outside the box


Η Saatchi & Saatchi στο Peru για λoγαριασμό της γνωστής αλυσίδας Papa John's αντί να μοιράζει απλά διαφημιστικά φυλλάδια με τα είδη πίτσας που προσφέρει, τύπωσε και έφτιαξε ένα πρωτότυπο αυτοκόλλητο το οποίο κόλλαγε ακριβώς κάτω από το ματάκι της εξώπορτας. Έτσι βλέποντας έξω απο το ματάκι φαινόταν το delivery boy και το τηλέφωνο της εταιρίας.


Μια άλλη καταπληκτική ιδέα ήταν για λογαριασμό των ρολογιών IWC, όπου τα χερούλια των λεωφορίων που χρησιμοποιούνται για τις μετακινήσεις εντός αεροδρομίου, μετατράπηκαν σε ρολόγια.


Αστεία διαφημιστικά σποτάκια με κύριο θέμα μια μηχανή γκαζόν.






Δεν υπάρχουν σχόλια: