Δευτέρα, Οκτωβρίου 2

Στο νεκροταφείο δαγκωτό


Μια μέρα στο νεκροταφείο

ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, πάλι, δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές είναι σε φάση προχωρημένης πολιτικής επικοινωνίας. Ο εκλογικός μηχανισμός του Νικήτα Κακλαμάνη έχει αρχίσει τα τηλεφωνήματα σε σπίτια ψηφοφόρων. Φαίνεται όμως πως οι νεαροί εθελοντές που κάνουν τα τηλεφωνήματα, τυφλωμένοι από το πάθος τους για την πολιτική, δεν αντιλαμβάνονται την ανθρώπινη διάσταση των πραγμάτων. Παράδειγμα ο εξής διάλογος που μου μετέφερε προχωρημένης ηλικίας κυρία:

ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ: Θα ψηφίσετε Νικήτα Κακλαμάνη στις 15 Οκτωβρίου;

ΚΥΡΙΑ: Παιδί μου, είμαι πολύ μεγάλη στα χρόνια και δεν ξέρω πού θα είμαι τότε.

ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ: Και δεν θα κάνετε το καθήκον σας ως πολίτης; Δεν θα πάτε να ψηφίσετε;

ΚΥΡΙΑ: Εννοώ, παιδί μου, ότι μπορεί να είμαι στο νεκροταφείο...

ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ: Μα καλά όλη την ημέρα θα την περάσετε εκεί;

ΚΥΡΙΑ:...

ΓΙΑ ΤΟΥΣ τηλεφωνητές της Ν.Δ. ούτε ο θάνατος δεν χωρεί ανάμεσα στους ψηφοφόρους και στον Νικήτα.

via ta nea

Δεν υπάρχουν σχόλια: