Τετάρτη, Ιουνίου 27

Γαμώ τα Υπουργεία μου...


Σήμερα αναγκάστηκα να πάρω ταξί, σπάνια το χρησιμοποιώ αλλά ας όψεται η ανάγκη. Παίρνω λοιπόν, το πρωί το ταξί και μετά από λίγο όπως ήταν φυσικό σκάει μύτη και μια δεύτερη πελάτισσα
- Που πάει η κυρία;
- Στο Υπουργείο Γεωργίας, απαντά εκείνη και με ένα νεύμα της λέει ο ταξιτζής να μπει.


Ξεκινάει η κούρσα, ευτυχώς δεν είχε και πολύ κίνηση ενώ στο ραδιόφωνο έπαιζε μια ΣΚΑΙ και μια Ντέρτι. Όπως είναι φυσικό στα ταξί ξεκινάει πάντα η συζήτηση σχετικά με τον προορισμό ή τον καιρό. Στην περίπτωσή μας ήρθαν και τα 2 και έκατσαν. Η κυρία γύρω στα 40 δούλευε στο Υπ. Γεωργίας και όπως έπιασε την συζήτηση με τον οδηγό του ταξί λέγανε τι τυχερή που ήταν και τι καλό το μέτρο σχετικά με το ότι το δημόσιο σταματούσε σήμερα στις 12 λόγω ζέστης.

Και σε εκείνη την στιγμή σκάει και η τρελή ατάκα της
μανδάμ, " ε τι να κάνουμε;;; ζέστη... αλλά με τα τις 12 θα πάμε πάλι σπίτι, όπου έχω αφήσει και το aircondition ανοικτό ώστε να έχει δροσιά μόλις γυρίσω, γιατι δεν έχω κάποιον να μου το ανάψει πρίν πάω.!!! Σημείωση ότι η ώρα ήταν 8.15 το πρωί!!!

Τα συμπεράσματα δικά σας!!! Από τη μια κλείνουν το δημόσιο για να μειωθεί η κατανάλωση και από την άλλη η
Miss Δημόσιος Υπάλληλος 2007 αφήνει το aircool όπως έλεγε για να είναι δροσερά όταν γυρίσει σπίτι από τη δύσκολη ημέρα της στο Υπουργείο......

ΓΑΜΩ
ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΜΟΥ!!!

3 σχόλια:

So_Far είπε...

Τώρα αν εγώ την πω 'ΖΩΟ' θα φταίω; Το timer δεν το ξέρει η ηλίθια; Αλλά είπαμε μανδάμ υπάλληλος Υπουργείου, αυτό τα λέει όλα..

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Άλλη μία απόδειξη, του τί βλήτα έχουν προσληφθεί με ρουσφέτια στό δημόσιο... Η τεχνολογία είναι κάτι μαγικό! Γι' αυτό αυτή η χώρα είναι χειρότερη καί από μπ***. Ότι καί να προσπαθήσει κανείς αρνητικό βγαίνει λόγω της νοοτροπίας των νεοελλήνων.