Τετάρτη, Νοεμβρίου 22

Οι 5 πιο σκληρές ερωτήσεις για έναν άνδρα

Μετά τα 10 Βασικά κριτήρια για να διαλέξεις τη σωστή σύζυγο, έρχονται οι 5 πιό σκληρές έρωτήσεις που πρέπει να αποφεύγει κάθε άντρας στο να τον ρωτήσει η γυναίκα του είναι οι εξής:

1.Αγάπη μου τι σκέφτεσαι;

2.Μ' αγαπάς;

3.Είμαι χοντρή;

4.Νομίζεις οτι αυτή είναι πιο όμορφη απο εμένα;

5.Τι θα έκανες εαν πέθαινα;

Αυτό που καθιστά αυτές τις ερωτήσεις τόσο δύσκολες είναι ότι καθεμία μπορεί να οδηγήσει σε σίγουρη έκρηξη θυμού και μόνιμης κρεβατομουρμούρας όταν ένας άνδρας απαντήσει ειλικρινά. (δηλ. λέει πει την αλήθεια). Ας κάνουμε όμως ανάλυση σε κάθε μια ερώτηση ξεχωριστά.


Ερώτηση 1: Αγάπη μου τι σκέφτεσαι;


Η κατάλληλη απάντηση σε αυτό, φυσικά, είναι του στύλ: "Αγάπη μου λυπάμαι εάν είμαι σκεπτικός, σκεφτόμουν πόσο τυχερός είμαι που έχω δίπλα μου εσένα μια θερμή, θαυμάσια, όμορφη και έξυπνη γυναίκα.

Αυτή η απάντηση προφανώς και δεν έχει σχέση με την αληθινή απάντηση, η οποία είναι πιθανότατα ένα από το ακόλουθα: α.τον επόμενο αγώνα ποδόσφαίρου και ότι αύριο θα πρέπει να τρέχεις για εισητήρια. β.την Πανάθα. γ.Πόσα κιλά θα πάρει ακόμα, επιτέλους φτάνει. δ. Θεέ μου τι γκομενάκι εναι αυτό που κάθετε δίπλα μου; ε. Εάν πέθαινε που θα έτρωγα άραγε όλα τα λεφτά της ασφάλειας; Φυσικά υπάρχει και η απάντηση Al Bundy που λέει “Αν ήθελα να ήξερες τι σκέφτομαι θα σου μιλούσα!!!”


Ερώτηση 2: Μ' αγαπάς ;


Η κατάλληλη απάντηση φυσικά και είναι: ΝΑΙ ή εάν θέλετε να δώσετε μια πιο λεπτομερή απάντηση στη διαταγή, η απάντηση είναι Ναι βρε αγαπουλίνι μου εσύ τι λες; Οι απαγορευμένες - ακατάλληλες απαντήσεις είναι οι εξής:


A. Υποθέτω ναι


B. Θα αισθανθείς καλύτερα αν σου πω ναι;


Γ.Εξαρτάται με το τι εννοείς με την λέξη αγάπη.


Δ.Ποιός εγώ;


Ερώτηση 3: Είμαι χοντρή;

Η σωστή απάντηση είναι Φυσικά και ΟΧΙ.

Μεταξύ των λανθασμένων απαντήσεων είναι:


Α.Συγκριτικά με ποια;

Β.Δεν θα σε έλεγα χοντρή αλλά ούτε και λεπτή!

Γ.Μην έχεις πρόβλημα αγάπη μου, τα περιττά κιλάκια που έχεις σου πάνε.

Δ.Σε έχω δει και χειρότερα, θυμάστε τότε μετά τα Χριστούγεννα που είχες πάρει 15 κιλά.

Ε.Μου ξαναλές την ερώτηση ήμουν λίγο αφηρημένος, σκεφτόμουν για το πώς θα ξόδευα τα χρήματα από την ασφάλεια εάν πεθάνεις.


Ερώτηση 4: Νομίζεις ότι αυτή είναι πιο όμορφη από εμένα;

Άλλη μια φορά, η σωστή απάντηση είναι Φυσικά και ΟΧΙ. Οι λανθασμένες απαντήσεις είναι:


Α.Ναί, αλλά εσύ έχεις πολύ καλύτερη προσωπικότητα σε σχέση μ' αυτήν.


Β.Δεν είναι πιο όμορφη, αλλά είναι πιο αδύνατη !!!


Γ.Όχι τόσο όμορφη όταν ήσουν εσύ στην ηλικία της.


Δ.Τι εννοείς όμορφη;


Ε.Μου ξαναλές πάλι την ερώτηση ήμουν λίγο αφηρημένος, σκεφτόμουν για το πώς θα ξόδευα τα χρήματα από την ασφάλεια εάν πεθάνεις.


Ερώτηση 5: Τι θα έκανες εάν πέθαινα;


Σ' αυτή την ερώτηση βασικά της έχεις κάτσει άσχημα. Ότι και αν απαντήσεις η καταιγίδα θα ξεσπάσει. Η φυσιολογική απάντηση είναι, θα αγοράσω μια Porsche και ένα κότερο και θα ξεσκιστώ με πιπίνια. Ανεξάρτητα με το τι απάντηση θα δώσετε, θα πρέπει να είστε έτοιμοι για ένα διάλογο όπως ο παρακάτω:

-Θα ξαναπαντρευτείς;

-Φυσικά και όχι, μετά από σένα το χάος.

-Γιατί όχι, δεν σου αρέσει να είσαι παντρεμένος;

-Φυσικά και μου αρέσει!!!

-Οπότε για δεν ξαναπαντρεύεσαι;
-Εντάξει, εντάξει θα παντρευτώ.

-Θα παντρευτείς ;;;!!!!

-Ναι, θα παντρευτώ.

-Και θα κοιμάσαι με μια άλλη στο κρεβάτι μας;

-Που αλλού να πάω να κοιμηθώ;

-Και θα εξαφανίσεις και όλες τις φωτογραφίες μου και θα βάλεις της άλλης;

-Αυτό δεν θα είναι το σωστό;

-Και θα κάθετε στο γραφείο μου, θα χρησιμοποιεί τον υπολογιστή μου και το ασύρματο laser ποντίκι μου;

-Όχι αυτή δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει είναι αριστερόχειρας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: